Nissan Altima Forum banner
21 - 29 of 29 Posts
Hé jongens,

Ik wilde een gloeilampgids voor ons op het forum samenstellen. Ik denk dat we informatie uit ervaring kunnen verzamelen om de andere leden te helpen met de vervangingsmaten van gloeilampen. Zie hieronder voor de start:

LED/Gloeilamp Vervangingsgids

Deurpaneel (staplichten): #194
Handschoenenkastje: #74
Onder radio (USB-licht): #74
Versnellingspooklicht: #74
Achteruitrijlichten: #921 (#194 werkt ook)
Kofferbaklicht: #194
Kentekenplaat: #194
Remlichtlamp: #7443
Achterbankverlichting: #194
Verre koplampen: H9
HID dimlicht: H11
HID mistlampen: H11
Knipperlicht voor: 7444
Knipperlicht achter: 3156
Ik las dat voor de zijmarkeringen aan de voorkant het volgende wordt gebruikt: Philips 12961 12v 5w

Maar ik heb # 168 14v 4.9w gebruikt in de zijmarkeringen aan de voorkant van de koplampassemblage, maar het lijkt erop dat ze ook kunnen werken met de # 194 LED..... ::nerd::

vervang nu de doorgebrande mistlampen, de DRL's werken niet

Hoi,

Over het onderwerp gloeilampen, ik heb een Canadese altima sl sedan uit 2014. Ik merkte dat de mistlamp/DRL-lamp van de bestuurder was doorgebrand. Ik heb de bestuurder en passagier vervangen door Philips H11 VisionPlus, die perfect passen. De lichten gaan aan als de dimlichten aan zijn, maar overdag is er geen DRL. Ze gebruiken hetzelfde licht als de mistlamp. Ik heb geen waarschuwingen op mijn dashboard. Ik vind de lampen fijn omdat ze helderder zijn dan de oem. Ik vroeg me af of iemand anders dit probleem heeft ervaren.

Bedankt,
scott

Ik heb een 2016 Altima SR en wil de DRL-lamp vervangen die zich op de mistlampbehuizing bevindt. (Afbeelding bijgevoegd) Ik weet niet welke maat die lamp heeft. Ik heb H11 LED in de mistlamp geplaatst, maar niet in de DRL. Kan iemand me helpen? Degene in de bovenste is degene die ik nodig heb.
10711
Hartelijk bedankt!

Hé jongens, ik vervang mijn dimlichten van halogeen naar led, moet ik echt de banden verwijderen om toegang te krijgen tot de lampen/ze te vervangen? 2018 altima. Bedankt

Ik heb een 2016 Altima SR en ik wil de DRL-lamp vervangen die zich in de mistlampbehuizing bevindt. (Afbeelding bijgevoegd) Ik weet niet welke maat die lamp heeft. Ik heb H11 LED in de mistlamp geplaatst, maar niet in de DRL. Kan iemand me helpen? Degene in de bovenste is degene die ik nodig heb.
View attachment 10711 Heel erg bedankt!!
Ps19w 5201

21 - 29 of 29 Posts