Nissan Altima Forum banner
21 - 40 of 41 Posts
Z jakiegoś powodu mój samochód nie chciał dziś po południu odpalić. I miałem te same kontrolki usterki WŁĄCZONE, jak na pierwszym zdjęciu. Podłączyłem miernik do akumulatora i pokazywał tylko 8,8 V. Odpaliłem akumulator i wszystko było w porządku. Odpalałem go dwa razy później w ciągu dnia bez problemów.
Zastanawiałem się, dlaczego akumulator traci ładunek w ten sposób? Nie zostawiłem włączonego oświetlenia wnętrza ani niczego innego. Przyszedłem przeszukać forum i proszę bardzo, na pierwszej stronie jest podobny problem. lol
 
Discussion starter · #22 ·
Przeszedłem przez to samo, samochód nie chciał odpalić, potem wrzucałem go na prostownik na noc i było dobrze przez tydzień. Zdarzyło się to jeszcze kilka razy i pomyślałem, że to koniec, kupuję nowy akumulator. Z perspektywy czasu nie powinienem był tak szybko reagować, ponieważ w sklepie z akumulatorami przetestowano oryginalny akumulator Nissana i stwierdzono, że to nie problem, stwierdzając, że płyty i ładowanie są dobre. Samochód odpala dobrze od czasu nowego akumulatora, ale teraz wygląda na to, że być może będę musiał ponownie skonfigurować komputer w celu naprawy usterek systemu. Czekam na potwierdzenie/naprawę w warsztacie. Daj mi znać, jak poszło i sprawdź swoje zaciski, coś, co mogłem pominąć w moim. Sprawdź również akumulator, gdy samochód pracuje, aby upewnić się, że alternator generuje 14,25 V.
 
To nietypowe, aby zapaliły się jakiekolwiek kontrolki po rozładowaniu akumulatora, chyba że masz pecha i coś straci konfigurację. Jednak w okolicach 8~9 woltów wszystko w samochodzie zacznie działać nieprawidłowo i piszczeć. Jeśli zeskanujesz swój samochód za pomocą wysokiej klasy skanera warsztatowego po głębokim rozładowaniu, w systemach takich jak BCM i IPDM znajdzie się co najmniej kilkanaście (a może kilkadziesiąt) „przeszłych” kodów, których zwykły czytnik OBD nie może zobaczyć. Kody nic nie znaczą i nie włączą żadnych świateł, ale dowody będą tam.
 
Tak, myślę, że będę musiał sprowadzić mechanika, żeby to rozgryźć. Zauważyłem również, że mój TPMS i inne ustawienia na desce rozdzielczej nie działają podczas jazdy. Ale jak tylko się zatrzymam, mogę ponownie przewijać wszystkie ustawienia.
 
Myślę, że nie powinieneś mieć możliwości zmiany ustawień w trakcie jazdy, to kwestia bezpieczeństwa. Myślę, że możesz tylko przewijać istniejące ekrany, ale nie zmieniać ustawień.
 
Discussion starter · #29 ·
Aktualizacja: Zabrałem '20 Altima do lokalnego warsztatu samochodowego, który powiedział, że cały czas zajmuje się kalibracją i ma firmę, która przyjeżdża i ma certyfikowany skaner dla Nissana. Ta firma stwierdziła, że wyciąga kod, który nie jest na liście, a Nissan również nie ma nic dla tego kodu, podejrzewają, że moduł za przednim grillem jest uszkodzony i jego wymiana jest dość kosztowna. Polecił nawet skontaktowanie się z moim ubezpieczycielem, co moim zdaniem nie pokryje czegoś takiego.
 
Powiedz mi, jaki jest kod i (jeśli to możliwe) w jakim systemie się pojawia. Jeśli nie mogę go nigdzie znaleźć w Nissan ASIST, nasze DTS lub TSM prawdopodobnie będą coś wiedzieć, a jeśli nie, będą bardzo zainteresowani i prawdopodobnie przekażą go do Japonii.
 
Mam dokładnie te same problemy z moim Altima 22. Właściwie pisałem o tym na kilku wątkach tutaj. Na szczęście to leasing, ale bateria padła i ją wymieniłem, a teraz bateria znowu traci moc.
 
Discussion starter · #35 ·
Aktualizacja: Uruchomiłem samochód w miniony poniedziałek i wszystko wróciło do normy z ADAS, nie ma już komunikatów o usterkach systemu i wszystko wydaje się być w porządku. Nie jestem pewien, co się stało i dlaczego zajęło to tak dużo czasu po wymianie akumulatora 23.09.23.
 
Aktualizacja: Uruchomiłem samochód w miniony poniedziałek i wszystko wróciło do normy z ADAS, nie ma już komunikatów o usterkach systemu i wszystko wydaje się być w porządku. Nie jestem pewien, co się stało i dlaczego zajęło to tak dużo czasu po wymianie akumulatora 23.09.23
Prawie każdy DTC ma test gotowości własnej (SRT), który go wyczyści (lub przynajmniej sprawi, że przejdzie "dalej") po tym, jak nie wystąpił ponownie przez jakiś czas. W przypadku DTC dotyczących emisji mówią nam, jaki jest algorytm SRT, ale w przypadku spraw elektrycznych poza silnikiem i skrzynią biegów pozostawiają nas w domysłach. Twój ADAS prawdopodobnie przeszedł po prostu wystarczającą liczbę bezbłędnych uruchomień, że sam się naprawił. :) (y)
 
Mam problem z funkcją słodową w moim Nissanie Altima z 2019 roku... włącza się na chwilę, potem znika, potem wraca, nie jestem pewien, co jest przyczyną... potrzebuję pomocy
 
21 - 40 of 41 Posts